torsdag 2 maj 2013

Äntligen maj... och idag är det dags!

Så kom den härliga värmen till slut. I alla fall i mitt hörn i trädgården. Där låg jag nästan hela dagen igår. Bara låg där, utan dåligt samvete alls. Sol och värme - det är så underbart! Tog mig i kragen och gick en liiiiiiten promenad med mannen på kvällen bara, annars bara latade jag mig. Och så måste det ju också få vara ibland. Att de älskade vännerna gick hem mitt i natten och det gått åt väldigt många olika sorters glas var kanske också en bidragande orsak till latandet. Men i själen mådde jag som allra bäst!

Idag är det bara att ladda om dock, jo minsann, för idag har jag ett mål att nå. Det som jag kämpat för i ett antal månader nu. Hoppas verkligen verkligen att jag klarar av det! Och gör jag inte det, så är det inte hela världens undergång heller. Men tråkigt är det såklart... Jag är ingen tävlingsmänniska som tur är! Eller ja, kanske synd, med tanke på att kämparandan kanske varit lite bättre då. Men nu får jag ta det som det är, jag har kämpat så bra jag har kunnat efter min förmåga och det är bra nog för mig.

Så - koooooooom igeeeeeeen! Laget Full rulle köttbulle - nu kör vi!

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥