onsdag 29 augusti 2012

Bilkö

Gråmulen dag här i vår lilla stad idag, men det ser ut att kunna arta sig framåt eftermiddagen. I morse var det nog i alla fall många som bestämde sig för att ta bilen. Och vet man att det ser ut så här på väg till jobbet, men låååååång bilkö, då är det med all sannorlik fullt på parkeringen när man kommer fram också.
 
Och visst var det så! Fullt på parkeringen kl 8 på morgonen... Visst kan man åka tidigare, jo, men inte idag. Idag var dagen då min äldsta skulle ta skolfoto och då ska håret plattas. Och när det är något alldeles speciellt kan hon då inte heller göra det själv utan måste ha hjälp, det blir bäst då. Så - vad gör man inte...?
 
Och det där med parkeringseländet löste sig ju till slut... efter mycket om och men...
 
Nu funderar jag på om jag ska träna för 4:e dagen i rad eller om det är vila som gäller? Knoppen vill men jag tror kroppen säger vila...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥