fredag 31 augusti 2012

Paket på posten

 
Så kom den till slut - min glossy box! Det är ju faktiskt sjukt hur glad man kan bli över något som man egentligen har betalat för. Ha ha! Men förpackningen gör ju att man blir som ett barn på julafton. Fniss fniss. Genom att bara titta på vad som var med denna gången är jag hittills nöjd. Mineral make som jag redan använder, ett härligt vårdande gloss-aktigt serum för läpparna och saltvattensspray. Liiiite tveksam är jag dock till den kräm, någon slags bodylotion, är jag dock. Eller inte till den egentligen utan doften. Not my cup of tea... Och läppstift är något jag sällan använder, men man kanske ska bli lite mer Montazami-fierad. Mums, lixom!
 
 
Gårdagens middag - varmrökt cajunkryddad lax, kall suuuuperduperenkel sås (turkisk yoggi, philadelhiaost och Persillade-krydda från Tebladet) och sallad. Så gott!!
 
Nu är det dags att ta helg! Och vilken helg sen! Lasse Winnerbäck på hemmaplan imorgon - ska bli så kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥