söndag 4 november 2012

Det lackar...

Idag har jag haft pysselstuga här hemma. Efter en skön (eller skön och skön, men nödvändig) promenad så var det mysigt att ta fram pysselgrejorna och - göra julkort! Äntligen är det väl lite legitimt? Eller? Och dricka glögg... och lyssna på julmusik! Julstörd - that's me! :)
 
 
 
Fram med allt och bara låta inspirationen komma. Avslappnande!
 
 
 
Det blev ett gäng i alla fall. Men jag måste nog inhandla mer kort, de räkte inte när jag tänkte efter. Och så har ju favoriten Panduro öppnat i stan så det blir nog ett litet besök där också för att hitta inspiration och material. Kul kul!
 
 
 
Tända ljus, glögg och julmysik till pysslet. Mysigt en tråkig och trist novemberdag som denna.
 
Mer jul, ge mig, mer jul, jag vill ha, mer jul.... NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥