fredag 19 oktober 2012

Livet går i 180

Livet går i 180 just nu... Jag hinner inte med allt som jag vill och det är fuktansvärt frustrerande! Varje vecka ser jag med ljusning på kommande vecka eftersom den kanske inte är så så mycket möten uppbokade och annat. Men varje vecka i flera veckors tid så har det ändå blivit fullt när man väl kommit dit. Hur är det möjligt? Det är bara att, så att säga, kötta på. Men det är ganska jobbigt när man känner att man inte hinner med att gå på djupet med något av det man gör. Allt bara hafsas över och det är inte good enough enligt mig.
 
Hursom, så tog jag mig en dag ledigt den här veckan. Varför då? Jo, för att åka till Ullared och shoppa. Helt jäkla galet, jag vet. Men det var så skönt att ta en tur med två goa tjejer och bara vara en dag utan en enda tid att passa. Mer än att jag skulle hämta upp dem kl 5 på morgonen. Gäääsp! :)
 
 
Det blev en hel del fyndande faktiskt och kvittot blev låååååångt! Men det är ändå en hel del juklappar fixade. Och en "liten" Bella fyller ju tonåring snart så en del presenter fixades också. Och en massa inredningsprylar som jag inte hunnit fixa med ännu. Men det kommer kanske någon liten lucka i helgen som kan ägnas åt detta rena nöje.
 
 
Och något annat roligt som hänt, men som tar mycket tid, är att vi äntligen hittat en medryttarhäst till Bella. Lyckan är total! Lilla Saffier Jet är en B-ponny som är hur go som helst! Han står i ett lagom stort stall med andra trevliga hästar med tillhörande trevliga ägare. Det känns toppen!
 
 
Det ska mockas, fodras, ryktas, ridas, sopas och fixas med saker. Men det är kul! Jag som brukar må riktigt dåligt i andra stall känner inte av så mycket av min allergi här faktiskt. Och jag kan ju inte låta bli att pilla med hästen eftersom han är så go. Men stallet är rent och fräscht så jag tror att det gör mycket. Jättekul att ha något som vi kan göra tillsammans ochså, Bella och jag!
 
 
Lilla söta Saffier Jet - en riktigt go ponny! Den där mulen går inte av för hackor kan jag lova. Mys!!!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥