fredag 15 mars 2013

Strunta i kylan

Ja, det var vad jag gjorde igår! Skam den som ger sig tänkte jag och gav mig ut. Underbart var ordet! Som alltid!

Jag kom hem, efter en eftermiddag med en massa möten, och hade ont i huvudet. Riktig skallebang! Men jag tänkte att det blir ju knappas sämre av en löptur och säkert inte bättre av att sova heller. Så jag drog på mig löparkläderna och gav mig iväg.

Hade satt upp som mål att jag skulle hålla på i 60 minuter så jag tog det lite lugnt i början. Tjockisen springa i 60 minuter = jobbigt! Mötte en snubbe och blev lite rädd, jag brukar ju vara själv i skogen så där dags. Hu! Vad gör han här liksom? He he... skogen är fri! Men jag tog rundan baklänges, vilket ju inte heller är en nackdel. Ombyte förnöjer.... Och herre nån vad vacker det är!

Sol, ljus och detta....
 


Kan man bli annat än lycklig och huvudvärksfri? Nej, faktiskt inte!
 
 
Så jag fick utöka min långa runda som nu är den korta. Det som förut tog 60 minuter att ta sig runt tar nu bara 45. Det är väl för härligt när man får så här snabba resultat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥