onsdag 5 september 2012

Jobba hemma

Idag bestämde jag mig för att jobba hemma. Det är skönt att kunna välja det ibland. Nu hade jag så mycket att göra att jag behövde sitta i lugn och ro och bara jobba undan. Svara på mail som inte hunnits med och en massor annat som bara blivit liggande för att det kommit så mycket annat ivägen. Idag fanns idet inga möten på agendan och då var det lika bra att passa på.
 
 
 
En riktig höstdag också - blåsigt och kallt ute! Då är det extra mysigt att stanna hemma när kidsen går till skolan och bara sitta i myskläder, dricka de, äta godis i fred och få en massa jobb gjort. Polly är väl något som är bland det godaste som finns...?
 
 
Idag var det till och med så höstlikt att tofflorna åkte på¨. Första gången sedan tidigt i våras... Höstmys på riktigt! Och soffan - ja den gick allt att arbeta i också. Är riktigt nöjd med den!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥