torsdag 27 september 2012

Lööööv....e....

Nu ÄR hösten här! Tänkte på det idag när jag åkte till jobbet. För första gången i år lade jag märke till hur färggranna löven är när solen lyste på dem. Och även fast jag är en sommarälskare blev jag glad! Lite mysigt är det allt med allt mys som kommer med hösten. Tända ljus, mysiga koftor och snart snart är det adventstider och allt pyssel med det. Jag längtar som en tok!
 
 
Den här urmysiga ponchon fyndade jag på Lindex. Jag kunde inte bara gå förbi där den hängde i skyltfönstret. Grönt är ju inte heller min färg alls men den här var så höstig och härligt mossfärgad att jag blev tvungen (jo, eller hur... )
 
 
Maken och jag firade också bröllopsdag härom veckan. Han gav mig röda rosor och de står så vackert kvar fortfarande! I 8 år har vi varit gifta nu... det går så fort! Vad har vi egentligen gjort på de här åren..? Man kan ju faktiskt förstå de som varit gifta i 50 år och undrar vad som hände. Så underbart!
 
Kärleken är bland det häftigaste i livet. Sannerligen.

1 kommentar:

  1. Mysig kofta - tror säkert du passar alldeles utmärkt i mossgrönt vännen! :)
    Åå stort grattis i efterskott på eran dag! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥