torsdag 28 juni 2012

Härliga sommar


Och så äntligen kom solen och värmen! Eftersom jag har massor övertid som behöver tas ut(obs! klagar inte!) så tar jag lite halvdagar nu innan semestern för att lixom fasa ut jobbet lite. För att skola in till semester behövs inte, no no. När nu det underbara vädret äntligen gjort entré kan man ju inte annat än njuta av det!


Bästa snabbmaten - goda ostar, solvarma jordgubbar och lite parmaskinka som ätes med händerna i solen! Älskart!


När jag låg på mage i solstolen igår fick jag syn på vår "lilla" tomatplanta. Ser ni? Små små pytte tomater i grön färg. Redan! Förra året var det augusti innan det ens var något som liknade tomater på grenarna. Jag kan nästan inte vänta på dem. Solvarma, hemodlade tomater - bästa! Så enkelt att bara knycka en från busken och trycka in i fejjan! Gooooott!

1 kommentar:

  1. Åååååh jordgubbar är ju bara sååå underbart! Kram till dig :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥