onsdag 23 maj 2012

Hemklickat!

Vår stora tjej börjar 7:an i höst och igår var hon och jag på hennes nya skola, träffade nya klassen och klassföreståndarna. Jag kan inte förstå att hon är så stor! Jag menar, jag kommer ju själv ihåg hur man satt där och tyckte man var vuxen. Hon är ju min lilla bebis fortfarande!


 
 
Hittade en gammal bild. Söta, fina lilla Bella...
(Oh yez vilken härlig inredning man hade för 12 år sedan! Hu!)

Igår var jag också och hämtade ut ett paket som jag längtat länge efter. Men jag väntade ända tills i morse innan jag öppnade, ville suga lite mer på karamellen... Och jag blev iskall när jag såg att det var något lila inslaget! Lila liksom... inte min grej.... Men....
 
 
Det var ju bara omslagspappret som var lila! Det andra var härligt vitt!
 
 
Dessa skålar kommer jag använda massor i sommar - till allt! Härliga jordgubbar, tzatsiki till det grillade, sallad, snacks... Jaaaa, you name it! Klassiska fina skålar i vitt - älskar dem!


Kunde inte heller låta bli att klicka hem dessa godingar! De passar fint in hemma i vårt kök, det som inte är alldeles nyrenoverat och inte sådär som man vill ha det. Men de här kompenserar bra och  kanske till och med inspirerar till vara lite mer i köket och till att baka lite. Det gillar säkert kidzen... 

Allt är hemklickat från Mixin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥