fredag 25 maj 2012

Semesterlängtan

Nu när det varit så här varmt i mer än en vecka så börjar det kännas som att det är nära till semestern. Vad man längtar! Den kan inte komma fort nog! Jag längtar efter långsamma mornar, morgonte på trappen i gassande sol, packning av pic nic-korg för att sedan åka till ett bad. Sola, bada, äta glass (ja ja, LCHF... not so much!), strosa i småstäder man bara besöker på sommaren. Ja, allt det där - det längtar jag efter nu!

Sommaren är äntligen här! Jordubbar och yoghurt på morgonen - bästa starten!


Igår när jag satte mig i bilen och skulle åka hem från jobbet stod temperaturmätare på 37 grader! 37!! Men jag älskar det, man har längtat så länge efter den nu!

1 kommentar:

  1. Åh! Så underbart gott med jordgubbar, minst en liter om dagen ska det vara! :)

    /Jenny

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥