måndag 7 maj 2012

Skön skogsrunda


Min älskade make stod med denna goda rätt klar när jag kom hem från löpturen. Den löpturen som gick bättre än på länge dessutom! Kändes att det var riktigt klipp i stegen och även om jag verkligen inte är supersnabb så kändes det så skönt! Det trodde man inte när jag slocknade helt utslagen på soffan när jag kom hem från jobbet. Men jag bara bestämde mig, tog på mig löparkläderna och med bra musik gav jag mig ut. Skönt att ha det gjort! Och all jobbstress som fanns försvann. Skogen ger ett sådant lugn. Helt fantastiskt underbart!

Eftersom vi testar LCHF hemma hos oss nu blev det en god sallad utan röda grönsaker och en underbart god köttfärspaj (utan pajskal förstås). Riktigt gott!!

Nu ska jag njuta av lite vanligt bubbelvatten med citron i - det enkla är många gånger det goda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥