måndag 4 februari 2013

Nytt år - nya möjligheter!

Som så många andra känner jag att med nytt år kommer nya möjligheter - nu jäklar! Men denna gång har jag något som jag hoppas kommer fungera på riktigt! Det handlar om träning och kost, absolut. Det är ju det som gör att jag mår så bra, det vet jag ju egentligen. Och det låter så enkelt det där, träna och ät rätt. Hur svårt kan det vara? Jo, tydligen vääääldans svårt med kids, aktiviteter, matlagning (hm, ja, maken lagar maten för det mesta), städ, tvätt och så arbetet. Det sista tar så mycket av min tid! För mycket, men jag skulle inte byta bort det för allt i världen! Jag älskar mitt jobb!
 
Så... för att återgå nu till det som var det jag ville få sagt... (bla bla bla)... Det som är skillnaden detta år är att jag har en PT! En mycket bra sådan! Hon har lovat att hon ska tvinga mig till gymmet och att hon ska jaga mig med blåslampan på joggingrundan i skogen! Hemskt kanske du tänker? Nej, alldeles underbart! Så skönt att äntligen har någon som vet om jag skulle fuska, som jag är bra på buy the way... ;) Och nu skriver jag om det här - ännu fler som ser om jag skulle fuska! Ha! Rätt åt mig!
 
 
Så nu har jag laddat några veckor in på nya året, med köksrenovering, och nu är det äntligen dags. I eftermiddag kör vi första passet och jag kan knappast vänta!
 
 
Så - detta är min inspiration nu - och jag kan knappast vänta! Sol, värme, bara ben och joggingrundor i skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥