onsdag 22 augusti 2012

Endorfiner

Nya schemat för höstens alla Friskis & Svettis-pass är här - äntligen! Jag är laddad må ni tro! Efter 4 veckor utan träning kryper det i hela kroppen och jag kan snart inte vänta längre.
 
Jag åkte ju på en mindre härlig förkylning när vi var i Turkiet och den har häng i sig med en envis hosta. I helgen blev den riktigt jobbig och jag fick till och  med besöka jourcentralen för att få lite dundermedicin. Lite cocillana senare så är hostan i alla fall dämpad lite. Men inte tillräckligt för att ha kunnat komma igång med träningen. Jag bestämde mig istället för att ta det lilla lugna denna veckan och vila upp mig ordentligt för att sedan komma igen med full kraft nästa vecka. Får väl se om jag gjorde rätt... Det lär ju hur som bli jobbigt att komma igång igen. 4 veckor utan träning... hujeda mig....
 
 
Jag ringade in de pass som jag kunde tänka mig att gå på. Hur ska jag kunna välja?! Lyxigt att ha det så här tycker jag, det kommer nog inte bli någon träning i tristess denna höst i alla fall!
 
Jag längtar efter endorfinerna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥