torsdag 23 augusti 2012

Regn och rusk... eller?

Idag har det varit en sån där dag när man riktigt känner hösten i luften. Sol, regn och blåst - allt på samma gång! Jag är en riktig sommarmänniska och längar bort mest hela vintern. Nu, bara tre knappa veckor efter semestern längtar jag bort. Fast det beror inte på jobbet, nej, det beror på vädret. Hemska hemska regn! Visst är det mysigt att tända ljus och burra in sig i en gosig filt, men inte lika bra som att vara en solstolle på en strand i ett varmt land... Det är för lågt till jul också, det är det som räddar min höst på något sätt! Fast jag såg ju lite reklam om en tidning med jultips... och det var något som spratt till i mig. Jag är ju en riktig jul-o-man!
 
 
Jag gillar inte egentligen det här med rader av solstolar och parasoll, men nu lääääängtar jag ändå... Det här är en av stränderna i Kemer, Turkiet, där vi var i sommar.
 
 
Det var väldigt vacker natur, och från den här sidan kunde man ha tur att se havssköldpaddor. Det gjorde vi, i vattnet, men de var svåra att fota tyvärr.
 
 
Det här är väl livet på en pinne? Solstol, pool, drinkar, värme, sol och en bra bok. Underbart...
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥