onsdag 22 augusti 2012

Kli i fingrarna

 
Nu när semestern är slut och man tillbringar mer tid hemma så känns det som att det där kliandet i fingrarna kommer tillbaka också. Man går in i en annan lunk på semestern och i alla fall jag blir inte så sugen på att göra om när man är hemma hela dagarna. Men nu! Våra vita soffor har gjort sitt och jag får väl bara erkänna att min superduper idé om att vitt är den bästa färgen att tvätta rent, kanske, kanske inte var så jättebra. Kanske. I alla fall, nu så är vår nya soffa på ingång och då gällde det ju att bli av med de gamla sofforna. Efter 2 minuter (!) var de sålda och i förmiddags kom en tjej och hämtade dem. You gotta love Blocket!
 
 
Nu ekar det så tomt, så tomt... Men i eftermiddag hämtar vi den nya fina soffan! Längtar! Och eftersom maken fick sin vilja igenom med grå soffa, måste vi ju  måla om också...  Ha!
 
 
Min lilla skrutta när hon skulle till skolan i morse. Nya grå chinos från H&M, vitt linne och grå cardigan med stjärnor från Lindex. Stora tjejen nu, som börjat 4:an!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥