tisdag 21 augusti 2012

Går vi mot höst?

Helgen gick fort och vi fick njuta lite av sommaren. En sista gång kanske...? Min lilla fina Thelma drog fram sin waterslide igen och skvätte loss.


Hon älskar värmen men kan inte vara utan vatten. Tokiga unge!


Jag lunchade med en kompis härom dagen. Nu kör vi på med LCHF igen och detta blev dagens lunch - en egenkomponerad sallad! Supergott!!! Soltorkade tomater, parma, goda ostar... Det är det bästa lunchstället nära mitt jobb och de har bara goda ingredienser att komponera sin sallad med. Mycket bra - fler ställen borde ha detta!


Tavlan på väggen fyndade jag i somras när jag var på en utflykt med några vänner i lilla staden Tranås. Jag måste ju säga att jag blev glatt överraskad - så mycket små mysiga inredningsbutiker det fanns! Ska jag vara ärlig trodde jag aldrig att det skulle vara SÅ mycket inredningsbutiker där - de låg på rad!
Den här bilden tog jag i fredags när jag städat klart. Lite tända doftljus myser ju faktiskt till det och vi hade riktig höstkänsla.

Jag måste nog erkänna ändå att liiiiite mysigt är det allt att vi går mot höst...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥