fredag 24 augusti 2012

Ordning och reda.. eller?

Hur är det med era barn - håller de alltid ordning på sina saker? Jag blir snart tokig på det här...
 
 
Att mötas av det här i hallen ALLA dagar när kidsen dragit till stallet börjar bli lite påfrestande. Eller ja, det började väl egentligen bli det för lääääängesen. Och jag har sagt till dem. Oh ja. Många många gånger. Om det hjälper? Näpp.... Men jag tjatar och tjatar och tjatar.... Och när de kommer hem kan man ju tänka sig att de plockar upp detta. Jo, man kan tänka sig att det är så men så bra var det ju så klart inte...
 
Det är bara att andas! Idag är det ju i alla fall fredag - thank you G! Och vi ska äta tacos a la svennebanan precis som vanligt. Och äta smågodis... eller ja just det, det kan ju inte jag göra eftersom det är dags att dra åt remmen igen. Men ett glas vin måste ju vara ok? Japp, det är ok!
 
Och i helgen är det ju matmarknad i vår lilla stad. Ska bli så mysigt, hoppas att vi hittar något spännande.
 
 
 

1 kommentar:

  1. Försöker att få barnen att lägga sina saker på rätt ställen. Inte alltid en lätt uppgift då det varierar stort från dag till dag hur dom små liven tar åt sig av mina tillsägningar. :)

    Trevlig helg!
    Kram Linda

    Pssst! Vi ska också käka tacos. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥