tisdag 28 augusti 2012

Glossyboxen på ingång!

Nu fick jag nyss meddelande om att min Glossybox är på väg till mig. Spännande! Jag vet ju att jag blir som ett barn på julafton när den kommer. Alldeles rosa och med silkespapper! Skitlarvigt egentligen, men jag går igång på sånt. Fina inslagna paket med detaljer som jag gillar - värt hur mycket som helst!
 
Tills den kommer måste jag ju slå ett slag för min handkräm som är helt underbar. En vanlig, billig handkräm från Apoteket. Superb att ha på skrivbordet och man får bebishänder (njae, nästan i alla fall)!
 
 
 
Nu är det snart dags för veckans andra träningspass. Idag blir det IW (Indoor Walking - som spinning fast på Crosstrainer) på mitt älskade Friskis! Som jag längtat efter det här - att äntligen få komma igång igen! Nu finns det hur mycket pass som helst och jag vill gå på alla på en gång, fast det går ju inte. Jag är inte Hulken lixom... varken grön eller stark... Det är så kul att se vilken musik de har valt till sina pass, det är så personligt på något sätt. De väljer ut sina favoriter och vi andra får träna till det hela hösten. Sen är det ju inte alltid som det faller mig i smaken, jag är ganska kräsen. Men gör det inte det så går jag till mina favoriter när orken tryter - då kommer man snabbt igen!
 
 

2 kommentarer:

  1. Jag har varit lite sugen på Glossyboxen men inte vetat om det varit något att ha.
    Men du verkar nöjd så då kanske jag ska testa. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Testa kan man alltid göra! Jag är rätt kräsen även vad det gäller skönhetsprodukter men hittills har jag varit nöjd. Bara förpackningen gör att man smäller av lite, jag blir som ett barn på julafton! :)

      Radera

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥