onsdag 15 augusti 2012

Sommaren som var

Fy vad dålig jag varit på att uppdatera i sommar. Har nog haft alldeles för mycket annat trevligt för mig, men ändå... Nu ska det bli ändring på det! Det känns som att det var en låååååång sommar, men det är ju ändå bara några veckor sedan jag uppdaterade sist. Man blir medveten om hur mycket man hinner när man har lediga dagar - underbart!


Vår "lilla" skrutta har fyllt 10 år - och fick en iphone! Lika galen i sin telefon som vi andra är i våra... Här står hon och väntar på avfärd till Kolmårdens djurpark.


Bullbak! Det är sånt man hinner med när man är ledig mååånga dagar. Jag hade ju hoppats på att få avnjuta bullarna på en härlig strand, men så många baddagar blev det ju inte hemma...


Det blev det däremot på vår resa till Turkiet. 17 år sedan jag var där senast, dock inte på samma ställe den här gången. Men det var bättre än förväntningarna! Här sitter tjejerna i bilen på väg till flygplatsen. Trots att vi inte behövde åka förrän kl 8 på morgonen så var de trötta. Man vänder på dygnet när det är sommarlov...


En skruttfia som var mer i vattnet än på land. Och det kan jag i och för sig förstå, det var väldigt varmt! Men vad jag älskar det! Värme är mitt element alltså! Bok, solstol, parasoll, hav, pool och god mat - allt jag behöver!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥