tisdag 10 april 2012

Att börja blogga

Yes - nu är det äntligen dags! Jag har funderat länge på att börja blogga men inte riktigt kommit till skott. Men nu så ska det bli andra bullar av! Så vad skriver man om då...? Jaaaa.... Jag tänkte helt enkelt börja som jag tänkt att bloggen ska vara sen - med lite bilder från vardag och fest! Vi börjar med festen - eller hur? :) Här kommer lite bilder från min påskdukning. Jag är inte så mycket för gult, som ni ser...


Mitt på bordet hade jag lagt små fjäderringar med marsipanägg i. Goda att äta sen när påsken är över och dukningen ska bort. :)


Jag hade med god framförhållning planterat kattgräs. Japp, jag trodde det var samma som dekorationsgräs - men icke! Blev ok ändå, men jag fick "frissera" gräset som växte högt innan de små kycklingarna kunde trippa omkring i det!


 Ett stoooort ägg blev hemlevererat till makens firma. Det tackar vi för!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥