onsdag 11 april 2012

Tid som försvinner

Tyckte jag hade mycket tid idag men hann inte alls det jag hade tänkt mig. Nu är kvällen här och jag har bänkat mig i soffan. Var förbi herr Kamprads varuhus och fixade lite smått o gott. Skulle sen bara slinka in på en mysig butik i stan eftersom jag inte varit där sen innan jul. Gick ju inte att åka därifrån tomhänt, som vanligt. Unnerstad gård och inredning - underbart mysig butik! Hade ju tänkt råda bot på den här trista utsikten från vardagsrummet och entrén till vårt uterum. Får bli morgondagens fixande istället.

Vi fick hem vår lilla Thelma, som har spenderat några av påsklovets dagar hos mormor. Då fick det bli fredagsmat à la Svennebanan - taco! Är väl aldrig fel en helt vanlig onsdag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥