fredag 27 april 2012

Små små förändringar

Snart kommer de nya gardinerna upp som vi beställt. Då var jag ju bara tvungen att köpa en ny lampslärm till vardagsrummet. Underbara Unnerstad gård levererar igen! Jag köpte en tavla också, som jag visar en annan dag. Den passade inte där jag tänkt mig att den skulle vara. Eftersom den var så fin så hittade jag utan svårigheter ett annat ställe för den. Men där måste jag ha två så det får bli ett besök till i den älskade affären. He he he...


Lampan före och lampan efter. Jag tycker i alla fall att det blev bättre! Synd att det var så grått, regnigt och trist ute bara...


Sen kunde jag ju inte låta bli att köpa ett nytt doftljus till badrummet. Älskar Yankee Candles Clean Cotton - doftar rent och fräscht!


Nu är det äntligen en skön fredag! Jobba, städa och handla fredagsblommor står på agendan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥