torsdag 26 april 2012

KENT och mera träning

Körde ett IW-pass (Indoor Walking, som spinning fast på crosstrainer) igår med bara KENT-låtar. Ganska kul när Friskis & Svettis firar 25-år i vår stad i år. En massa roliga tema-pass att gå på. Det blev ju dessutom en signatur till i mitt lilla träningsbingo. Inte fy skam att kunna vinna saker medan man har roligt!

För övrigt är tjejgängets lag anmälda till årets upplaga av STT - Salomon Trail Tour! Jag brukar alltid springa 10 km men det är ny bana i år. Det utlovas "ett jobbigt och smutsigt lopp" så jag valde att ta ett steg ner på stegen och anmälde mig på 5 km. Tror det räcker! Å på ett sätt är det ju den mysiga picnic-påsen att mumsa på efter passet som lockar. Ha ha...

Lite vårkänsla hade ju inget gjort när man ska ut i skogen och löpträna nu då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥