fredag 13 april 2012

Fredagen den 13:e

Fredag den 13:e ja... Jag är inte skrockfull ett endaste dugg, men nu kanske det är läge att vara det! Efter att ha varit på 45 minuters massage (=45 minuters smärta) för min onda rygg så kom jag på den briljanta idéen att jag skulle baka. Det resulterade i nedanstående alster - jättegoda! Ser dock också jättehembakade ut, inte så snygga...


Meeeen, som om detta inte vore nog...

Jag kom på att när ugnen ändå var igång så kunde man ju lika gärna testa att göra sådana där salamichips eftersom vi hade lite salamiskivor i kylskåpet. Bara det att jag glömde dem lite där i ugnen. Och  när jag öppnade luckan bolmade rök ut och brandlarmet gick igång. Inte visste jag hur man sätter av det heller så jag fick lugnt vänta tills larmbolaget ringde och hjälpte mig. De frågade också om det var någon fara hemma. "Neheee då! Ingen fara alls!" svarade jag. Vad ska man säga lixom...

Ha ha - vilken fredag! Bäst att man låser in sig resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥