fredag 27 april 2012

Färdigstädat och fredag kväll!

Äntligen färdigstädat! Det har varit en körig vecka hos oss men idag kunde jag flexa ut lite tidigare till förmån för städningen. Så skönt att få det gjort innan helgen så man bara kan njuta av en lång ledighet! Det var rejält dammigt på sina ställen efter vår minirenovering av väggarna kring fönstrena inför uppsättningen av de nya gardinerna. Vad jag längtar efter att få mysa till det med ljusa sommargardiner!


Än så länge får kuddarna ligga på sin plats... undrar hur länge bara.... Det är inte alltid så lätt att hålla ordning med små kids som röjer runt. Sötnosarna!





Fina fredagsblommor unnade jag mig. Jag hade ju ändå städat så nån belöning ska man ju få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar här så blir jag glad! ♥